Zostaniesz porzekierowany
do nowej wersji serwisu za: 0:10 sekund


Projekty sklepów internetowych

projekty sklepówTworzenie sklepów internetowych to spora odpowiedzialność. To powoduje, że do każdego projektu podchodzimy indywidualnie, aby dopracować każdy szczegół, bo może się okazać, że to on zadecyduje o sukcesie sklepu internetowego.

W ostatnim czasie trendy i projekty sklepów internetowych bardzo się zmieniają. Wszystko zaczyna zmierzać ku bardzo prostym i minimalistycznym formom. Kolorów w sklepach jest coraz mniej. Elementy graficzne zaczynają przemieszczać się do animowanych banerów, a głównym elementem kolorystycznym stają się zdjęcia produktów. Taki kierunek może nie jest idealnym rozwiązaniem, jednak ma on swoje plusy. Prowadzi to przede wszystkim do ujednolicenia samej formy w szczególności tzw. stałych elementów sklepu. Koszyk zwykle jest po prawej stronie u góry, coraz częściej menu produktowe jest umiejscowione w poziomie, a lewa kolumna "ucieka" z pierwszej strony sklepu na poczet dosyć sporych banerów i graficznych podziałów kategorii. Oczywiście to tylko część elementów, które są już praktycznie standardem, ale utrzymywanie takiej samej formy powoduje, że odwiedzający klienci mają znacznie większą łatwość w poruszaniu się po takim sklepie internetowym. Ta łatwość nawigacji i prostoty dokonywania zakupów jest największym plusem tych trendów.

W swojej pracy bardzo często spotykamy się z "finezyjnym" pomysłem dla projektu sklepu internetowego. Staramy się wtedy przedstawić konkretną argumentację mającą na celu zmianę w kluczowych kwestiach, bo z doświadczenia wiemy, że "przekombinowane" sklepy internetowe niestety rzadko odnoszą sukces w internecie. Dla klientów liczy się prostota, przejrzystość i łatwość dokonywania zakupów. Weź to pod uwagę, gdy sam będziesz na etapie opracowywania projektu swojego sklepu internetowego.



Powrót do BLOGA

Nasi klienci