Jak założyć własny sklep internetowy? Poradnik - pytania i odpowiedzi

Założenie własnego sklepu internetowego jest dzisiaj niezmiernie proste, ponieważ oferowane opcje są dostosowane do niemalże każdego klienta. Są jednak oprogramowania sklepów internetowych, które są bardziej przyjazne dla użytkowników od pozostałych. Podczas naszego ponad już dwunastoletniego doświadczenia w tej branży wiemy, że głównie to prostota dokonywania zakupów w sklepie internetowym stanowi o jego sukcesie.

Skoro czytasz ten artykuł to oznacza, ze potrzebujesz informacji na ten temat, bo nie jesteś pewien od czego zacząć?

Nie ma złotego środka dla wszystkich, ponieważ otwarcie sklepu internetowego jest często splotem różnych wydarzeń i decyzji, które ostatecznie decydują o tym czy taki sklep ma być otwarty czy też nie?

Moglibyśmy przytoczyć tutaj wiele danych, które mówią o tym, ze sklepy internetowe to przyszłość biznesu, ale gdybyś tego nie wiedział nie rozważał byś założenia sklepu internetowego. Przeczytaj zatem te kilka zdań poniżej, bo być może pomogą Ci one w podjęciu właściwej decyzji lub jeśli szukasz konkretów przejdź od razu na dół do najczęściej zadawanych pytań.


Sklepy internetowe w stosunku do pozostałej części internetu są stosunkowo młode, ponieważ początkowo były to proste formularze zamówienia, które nie zawsze wzbudzały zaufanie stąd takie sukcesy pierwszych portali aukcyjnych. Na takich portalach decydowały opinie klientów, których niestety nie można było pokazać bezpośrednio w pierwszych sklepach internetowych. Wraz z rozwojem internetu i jego możliwości powstawały coraz to nowsze rozwiązania pomagające rozwijać tę gałąź internetu. Obecnie ilość dodatków możliwych do zainstalowania w sklepie internetowym jest tak duża, że teraz różni usługodawcy kierują swoje oferty bezpośrednio do właścicieli sklepów internetowych. Jakie z nich wybrać i co jest najlepsze? Nie ma jednoznacznych odpowiedzi, ponieważ to wszystko zależy od tego czym będzie zajmował się Twój sklep internetowy. 


Chcesz sam założyć swój własny sklep internetowy? - musisz zatem wiedzieć, że wszystkie w/w będą dostępne dla Ciebie, ale o jego przydatności i skuteczności będziesz musiał przekonać się sam, ponieważ nie mając doświadczenia będzie Ci bardzo trudno to ocenić, nawet opierając się o najlepsze opinie na forach internetowych. Mamy świadomość, że wykonanie sklepu internetowego to duże i kosztowne przedsięwzięcie, ale jeśli chcesz osiągnąć sukces w internecie musisz mieć świadomość, że klienci są coraz bardziej wymagający i nie wystarczy im zainstalowany sklep ze standardowym wyglądem, który oferuje usługodawca. Indywidualny wygląd sklepu, jego profesjonalizm i przejrzystość decyduje o zaufaniu do Ciebie Twoich klientów. Zatem jeśli poważnie myślisz o swoim przyszłym biznesie nie oszczędzaj na tym, a pieniądze wydane na wykonanie takiego sklepu przez profesjonalistów potraktuj jako inwestycję, a nie koszt.

Jeśli poszukujesz firmy, która wykona dla Ciebie Twój własny sklep internetowy to pozwól, że przedstawimy w skrócie co mamy Tobie do zaoferowania. Przede wszystkim ponad dwunastoletnie doświadczenie, przez co towarzyszyliśmy i pomagaliśmy w rozwoju wielu sklepów internetowych. W tym czasie nabywaliśmy ciągle nowe doświadczenia, które wykorzystywaliśmy przy nowo tworzonych sklepach. Każdego dnia internet otwiera przed nami nowe drzwi, ale dzięki zdobytej już wiedzy, wiemy jak wykorzystać dostępne nowe możliwości. Zaufało nam wielu klientów. W czasach, gdy wykonywało się szablony aukcji allegro stworzyliśmy kilka tysięcy takich realizacji. Stąd oferując swoją pomoc i zaangażowanie przy tworzeniu Twojego projektu gwarantujemy Ci, że otrzymasz od nas narzędzie dopracowane tzw. w każdym calu. Zanim jednak podejmiesz jakąkolwiek decyzję po prostu zadzwoń do nas i porozmawiaj na temat swojego pomysłu, a zobaczysz jak wiele mamy Tobie do zaoferowania - tel. 52 561 06 71


Kliknij na pytanie ponizej, aby dowiedziec sie wiecej

Musisz zatem wiedzieć, że wszystkie Dodatki, integracje i modyfikacje, które są dostępne na rynku, zarówno te darmowe jak i płatne będą dostępne dla Ciebie, ale o ich przydatności i skuteczności będziesz musiał przekonać się sam, ponieważ nie mając doświadczenia będzie Ci bardzo trudno to ocenić, nawet opierając się o najlepszej opinii na forach internetowych, a to niestety wymaga czasu i pieniędzy. Mamy świadomość, że wykonanie sklepu internetowego to duże i kosztowne przedsięwzięcie, ale jeśli chcesz osiągnąć sukces w internecie musisz mieć świadomość, że klienci są coraz bardziej wymagający i nie wystarczy im zainstalowany sklep ze standardowym wyglądem, który oferuje usługodawca. Indywidualny wygląd sklepu, jego profesjonalizm i przejrzystość decyduje o zaufaniu do Ciebie Twoich klientów. Zatem jeśli poważnie myślisz o swoim przyszłym biznesie nie oszczędzaj na tym, a pieniądze wydane na wykonanie takiego sklepu przez profesjonalistów potraktuj jako inwestycję, a nie koszt.

Nie każdy potrafi uszyć firanę, pomalować samochód czy naprawić radio, dlatego jest to  świetny wybór! Stworzenie dobrego sklepu internetowego wymaga sporej wiedzy i umiejętności, dlatego zlecenie tego firmie, która się tym zajmuje jest pierwszym krokiem do osiągnięcia sukcesu. Jeśli uznasz, że nasza firma jest tą której możesz zaufać to jedyne co będziesz musiał zrobić to przekazać nam proste wytyczne Twoich oczekiwań. Poddamy je analizie i ocenie obecnych trendów dla danej branży na podstawie, których przygotujemy dla Ciebie pierwszy projekt sklepu internetowego. Od tego momentu wystarczy, że wyrazisz opinię na jego temat, a my w odniesieniu do niej naniesiemy wszystkie zmiany i prześlemy ponownie do Ciebie zmieniony projekt. Takich zmian możesz nam zasugerować praktycznie nieograniczoną ilość razy, a my każdą z nich naniesiemy na tworzony projekt. Dla nas najważniejsza jest Twoja 100% akceptacja projektu sklepu internetowego. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat tworzenia sklepu internetowego zadzwoń do nas: tel. 52 561 06 71 lub kliknij tutaj, a zobaczysz co oferujemy w ramach usługi wykonania przez nas sklepu internetowego

Chcielibyśmy powiedzieć Tobie, które z rozwiązań jest najlepsze, ale niestety musisz sam odpowiedzieć sobie na pytanie podejmując wyzwanie samodzielnego wykonania sklepu czy podołasz temu wyzwaniu, czy Twoja wiedza jest wystarczająca, ale z drugiej czy jesteś w stanie zainwestować na zlecenie tego zadania firmie specjalizującej się w tej dziedzinie. Znamy przypadki sklepów wykonanych samodzielnie, które odniosły sukces, ale też profesjonalnie wykonane sklepy nie dotrwały swoich drugich urodzin. Najważniejsze jest zaangażowanie i chęć rozwoju. Z tego wszystkiego jedno jest pewne, że zlecając wykonanie sklepu internetowego będziesz miał więcej czasu i energii na porządne uzupełnienie kategorii, produktów, zakładek informacyjnych czy regulaminu, bo ten etap jest tak samo ważny jak samo wykonanie sklepu, a w tym zakresie nikt Ciebie nie zastąpi.

Mając sklep stacjonarny potrzebne będą Ci narzędzia, które pozwolą zintegrować Twój dotychczasowy system sprzedażowy z systemem sklepowym. Takie rozwiązanie pozwoli zachować Ci identyczne stany magazynowe w sklepie stacjonarnym i internetowym. Niektóre bardziej złożone integracje mają możliwość zaimportowania produktów z Twojego dotychczasowego programu sprzedażowego (np. Subiekt, wf Mag itp.) bezpośrednio do sklepu wraz ze wszystkimi zestawami atrybutów i zdjęć. Skoro masz sklep stacjonarny i myślisz o internetowym to całkiem możliwe, że dotychczas prowadziłeś również sprzedaż na allegro? Jeśli tak to również możesz skorzystać z narzędzia, które pozwoli na bezpośrednią integrację sklepu internetowego z portalem allegro.

Skoro masz już towar u siebie to jest to ostatni dzwonek, aby otworzyć sklep internetowy. Skoro towar leży na półkach to możliwe, że ktoś zawiódł już Twoje zaufanie i pokrzyżował Twoje plany. Wiemy jak trudno ponownie zaufać jakiemuś wykonawcy, bo niespodziewanie często jesteśmy w sytuacji, gdzie okazuje, się, że poprzedni wykonawcy nie wywiązali się z powierzonych im zadań. Nie pozwól, aby kupiony towar zalegał w magazynie, przejrzyj naszą ofertę i zaufaj nam, a zobaczysz, że szybko zapomnisz o tej obecnie trudnej sytuacji. Zajrzyj do naszego portfolio, aby zweryfikować czy jesteśmy w stanie sprostać Twoim oczekiwaniom lub zadzwoń do nas, a odpowiemy na wszystkie Twoje pytania - tel. 52 561 06 71

Decyzję zakupu w sklepie internetowym klienci opierają na bazie różnych elementów. Czasami jest to polecenie, niska cena, niski koszt dostawy, a czasami kompleksowość obsługi. Prowadząc sprzedaż produktów i usług z nim powiązanych masz znacznie większe szanse na sprzedaż zarówno swoich produktów jak i usług. Sprzedaż usług przez sklep internetowy to jedna z lepszych decyzji. Wiele osób chcących kupić konkretną usługę często boryka się z tym, że oferowane usługi w różnych ogłoszeniach czy stronach internetowych są przedstawione w sposób pozostawiający wiele do życzenia. Cena za usługę często okazuje się zupełnie inna jak podawana w serwisie. Sklep, w którym można dokonać zakupu usługi daje klientowi pewność niezmiennej ceny i bezpieczeństwa całej transakcji, a do tego możliwość zakupu gotowych produktów może wielokrotnie stanowić o wyborze sklepu, w którym chce dokonać swojego zakupu. Nie zastanawiaj się zatem tylko rozpocznij realizację takiego sklepu. Ma on bardzo duże szanse na szybkie osiągnięcie sukcesu.

Większość sklepów internetowych posiada opcję prowadzenia stanów magazynowych i tak samo jest w oferowanych przez nas sklepach prestaplay™. Jeśli chcesz prowadzić tylko sprzedaż w sklepie internetowym to nie potrzebujesz dodatkowych narzędzi integrujących z innymi systemami. Jeśli jednak w przyszłości dojdziesz do wniosku, że chcesz zacząć również sprzedać np. na allegro czy w swoim sklepie stacjonarnym to można w każdej chwili sklep wyposażyć w dodatkowe narzędzia integrujące. 

Mając sklep stacjonarny i sklep internetowy potrzebne będą Ci narzędzia, które pozwolą zintegrować system sprzedażowy z systemem sklepowym. Takie rozwiązanie pozwoli zachować Ci identyczne stany magazynowe w sklepie stacjonarnym i internetowym. W takiej integracji jest ustawiona automatyczna cykliczna synchronizacja danych co powoduje, że podczas dokonania sprzedaży w sklepie stacjonarnym zejdzie ze stanu w sklepie internetowym. Będzie tak działo się również odwrotnie. Takie rozwiązanie przy dużej sprzedaży stanie się dla Ciebie niemalże niezbędne do prawidłowego utrzymania porządku w magazynie.

To rozwiązanie jest ostatnio coraz częściej wykorzystywane ze względu na ilość zalet jakie niesie za sobą. Największą z nich jest to, ze w ciągu jednego dnia możesz mieć zatowarowany sklep kilkoma tysiącami produktów. W każdym innym przypadku potrzebujesz każdy produkt wystawić z osobna, ale co najtrudniejsze to uzyskanie dobrych zdjęć każdego z produktów. W przypadku dropshopingu nie musisz się o to martwić, ponieważ każdy zaimportowany produkt posiada swój opis, cenę, stan magazynowy i zdjęcie. Stany magazynowe produktów są aktualizowane cyklicznie, dzięki czemu ilość produktów w Twoim sklepie jest równa ilości produktów w hurtowni. Jeśli nie masz możliwości prowadzenia fizycznego magazynu to takie rozwiązanie jest właśnie dla Ciebie, ponieważ, aby prowadzić sprzedaż w systemie dropshopingu nie potrzebujesz mieć u siebie żadnego ze sprzedawanych produktów. Po dokonaniu sprzedaży produkt do klienta jest wysyłany bezpośrednio z hurtowni, a Ty zarabiasz na tej transakcji tyle ile ustaliłeś wcześniej marży na zaimportowane produkty.

Sprzedaż usług przez sklep internetowy to jedna z lepszych decyzji. Wiele osób chcących kupić konkretną usługę często boryka się z tym, że oferowane usługi w różnych ogłoszeniach czy stronach internetowych są przedstawione w sposób pozostawiający wiele do życzenia. Cena za usługę często okazuje się zupełnie inna jak podawana w serwisie. Sklep, w którym można dokonać zakupu usługi daje klientowi pewność niezmiennej ceny i bezpieczeństwa całej transakcji, zatem nie zastanawiaj się tylko rozpocznij realizację takiego sklepu. Ma on bardzo duże szanse na szybkie osiągnięcie sukcesu.

W przypadku sprzedaży tylko jednego rodzaju usług, standardowy sklep internetowy może wymagać nieco zmian. Prawdopodobnie będzie trzeba mocniej skupić się na opisie samej usługi, przedstawienia galerii wykonanych usług, a może nawet wstawić skany z otrzymanych referencji. Sprzedawana usługa jest wtedy prezentowana nieco inaczej jak w standardowym sklepie, a formularz zamówienia jest zminimalizowany. 

W przypadku sprzedaży wielu usług w sklepie internetowym można potraktować je jak zwykłe produkty. Można je odpowiednio poukładać w kategorie, wycenić, wyłączyć zarządzanie stanami magazynowymi i masz sklep, w którym Twój klient szybko odnajdzie to czego potrzebuje. Taki sklep zwykle nie wymaga złożonych zmian po stronie oprogramowania, jednak nie można tego wykluczyć, ponieważ usługi są różne i czasami mile widziane byłyby drobne zmiany dla poprawienia jakości tworzonego sklepu internetowego.

Decyzję zakupu w sklepie internetowym klienci opierają na bazie różnych elementów. Czasami jest to polecenie, niska cena, niski koszt dostawy, a czasami kompleksowość obsługi. Prowadząc sprzedaż produktów i usług z nim powiązanych masz znacznie większe szanse na sprzedaż zarówno swoich produktów jak i usług. Sprzedaż usług przez sklep internetowy to jedna z lepszych decyzji. Wiele osób chcących kupić konkretną usługę często boryka się z tym, że oferowane usługi w różnych ogłoszeniach czy stronach internetowych są przedstawione w sposób pozostawiający wiele do życzenia. Cena za usługę często okazuje się zupełnie inna jak podawana w serwisie. Sklep, w którym można dokonać zakupu usługi daje klientowi pewność niezmiennej ceny i bezpieczeństwa całej transakcji, a do tego możliwość zakupu gotowych produktów może wielokrotnie stanowić o wyborze sklepu, w którym chce dokonać swojego zakupu. Nie zastanawiaj się zatem tylko rozpocznij realizację takiego sklepu. Ma on bardzo duże szanse na szybkie osiągnięcie sukcesu.

Adres internetowy to inaczej domena. Domena to element jakiego używamy podczas wchodzenia na daną stronę np. www.przykladowysklep.pl . Domeny mogą mieć różne rozszerzenia: .pl, .com.pl, .eu, .waw.pl itp. Różnorodność rozszerzeń pozwala na zarejestrowanie takiego samego adresu np. skleprowerowy.pl, skleprowerowy.com, skleprowerowy.com.pl . Jak ma wyglądać Twój adres internetowy jest zależne od Twojego pomysłu, ale też od tego czy dany adres nie będzie już zajęty.

Taki adres można zarejestrować w wielu portalach internetowych, które oferują takie usługi. Najpierw trzeba sprawdzić czy dany adres nie jest już zajęty, a jak okaże się wolny można go zarejestrować. Możemy również taki adres zarejestrować dla Ciebie, a dla wszystkich tych, którzy zdecydują się na wybranie nas jako wykonawców sklepu internetowego pomożemy przy wyborze takiego adresu i zarejestrujemy go za darmo.

Koszty niestety są różne w zależności od rozszerzenia domeny i zależą od cenników usługodawcy. W naszej firmie przy zakupie usługi wykonania sklepu internetowego pierwsze 12mc jest całkowicie za darmo. Po upływie tego czasu koszt domeny np. z rozszerzeniem .pl - 90zł/rok, a już np domena .eu - 69zł.

Serwer jest to miejsce gdzie znajdują się wszystkie pliki sklepu. Sklep internetowy to bardzo podobna aplikacja do tej, którą instalujesz na komputerze tyle, że musi być ona zamieszczona na dysku komputera, który ma trochę inne oprogramowanie, a jego celem jest udostępnianie treści publicznie w internecie, tak, aby każdy użytkownik mógł otworzyć Twój sklep w przeglądarce internetowej na swoim komputerze lub smartphonie.

Najlepsza odpowiedź to - odpowiedni. Jednak jest to oczywiście zbyt ogólne i nie mówi nam tak naprawdę nic w tym temacie mimo iż jest to najlepsza odpowiedź. Serwer jest elementem, który wpływa na pracę samego sklepu internetowego, a każdy sklep posiada bardzo dużo zmiennych, które wpływają na potrzebne parametry serwera. Przede wszystkim system operacyjny serwera, wersja php, oraz wiele innych dodatków. Jednak sam serwer tak jak powszechnie używane komputery posiada parametry takie jak procesor czy pamięć ram. To jak szybko działa sklep zależy zatem od parametrów serwera, ale również od tego co znajduje się w danym sklepie. Jeśli weźmiemy pod uwagę ten sam serwer dla dwóch różnych sklepów, gdzie w jednym z nich będzie np 100 produktów, a drugim 10 tyś to ten drugi będzie działał znacznie wolniej. Wtedy konieczne jest dobranie odpowiednich parametrów serwera, aby bez względu na ilość produktów sklepy działały tak samo szybko. Jeśli zdecydujesz się na nas jako wykonawcę i administratora Twojego sklepu nie będziesz musiał przejmować się tymi parametrami, ponieważ zrobimy to za Ciebie.

To zostało już częściowo wyjaśnione w zakładce powyżej, ale postaramy się wyjaśnić jeszcze kilka rzeczy. W przypadku serwera im szybszy tym lepszy. Szybkość to nie jedyny parametr, który wpływa na szybkie działanie sklepu, ale zakładamy że cała reszta jest też tak dobrana, aby była jak najlepsza. Jednak można użyć obrazowego porównania dwóch silników. Jeden z nich w typowym samochodzie osobowym, a drugi w samochodzie wyścigowym. Jednak jeździmy z rodziną głównie po mieście. Czy zatem będzie potrzebny nam samochód wyścigowy, który dodatkowo jest kilku krotnie droższy od poczciwej rodzinnej osobówki? Podobnie jest z serwerami - im szybszy tym lepszy, ale bardzo często nie jest to nam potrzebne, ponieważ poniesione dodatkowe koszty nie wpływają znacząco na zmianę wydajności prawdopodobnie w 95% istniejących sklepów internetowych. Parametry dobiera się w taki sposób, aby jednocześnie były jak najtańsze i wystarczające dla danego sklepu internetowego.

Koszty serwera są uzależnione od jego parametrów jednak dla zobrazowania czego trzeba się spodziewać to zwykle typowe wystarczające tzw. konta hostingowe to koszt 200-400zł/rok. Serwer, na którym znajduje się konto hostingowe nazywa się serwerem współdzielonym, ponieważ na jednym serwerze jest wielu użytkowników/kont hostingowych. Nasza firma oferuje odpowiednio dobrane konta hostingowe do tworzonych przez nas sklepów internetowych i przez pierwsze 12mc nie płacisz za niego nawet złotówki. Znacznie lepszym serwerem jest tzw. VPS, ponieważ są to zarezerwowane konkretne parametry serwera, do których ma dostęp tylko i wyłącznie Twój serwis. Koszt takiego serwera w zależności od parametrów to koszt 100-300zł/mc. Ostatnim etapem sa serwery dedykowane, gdzie jest dla Ciebie dostępny cały komputer/serwer jednak tutaj koszty zaczynają się na poziomie 400zł/mc. Serwer VPS i serwer dedykowany jest wykorzystywany w sklepach, które posiadają ogromne ilości produktów sięgających kilkanaście tysięcy lub mają ogromną ilość odwiedzin dziennie. Statystycznie sklepy w pierwszych swoich 24 miesiącach nawet przy dynamicznym rozwoju nie potrzebują innego rozwiązania jak konto hostingowe.

Tak, mając swoją domenę i serwer będziesz mógł mieć pocztę elektroniczną z dowolnym rozszerzeniem. Może być to adres biuro@..., kontakt@..., czy JanKowalski@....

Ilość adresów zwykle nie jest ograniczona, ale są tacy dostawcy usług, którzy niestety ograniczają ilość kont. Czasami duża ilość kont jest trudna do obsługi i jest taka funkcja jak alias pocztowy polegający na tym, że możemy stworzyć dla Ciebie mnóstwo różnych adresów np. reklamacje@..., ksiegowosc@... czy sklep@..., a każda z przysłanych wiadomości przesyłanych przez klientów trafi na jedną skrzynkę pocztowa np. biuro@...

To wszystko zależy od usługodawcy jednak my oferujemy taką pocztę całkowicie za darmo i traktujemy ją jako nieodłączny element sklepu internetowego.

Certyfikat ssl to element, który szyfruje przesyłane dane w Twoim sklepie internetowym. Pozwala to na zabezpieczenie danych np.  podczas dokonywania zakupów lub logowania się użytkownika w taki sposób, aby nie mogły być one przechwycone, a jeśli nawet do takiej sytuacji by doszło będą te dane zaszyfrowane.

W 95% sklepów internetowych taki certyfikat nie jest potrzebny, ponieważ ryzyko, aby Twój sklep padł ofiarą ataku polegającego na wykradaniu danych jest znikoma. Przede wszystkim ze względu na opłacalność przedsięwzięcia, bo zwykle takie ataki mają na celu miliony danych użytkowników. Niestety od momentu kiedy przeglądarki internetowe zaczęły informować, że dana strona nie jest zabezpieczona spowodowało to ogólną panikę wśród użytkowników, że ich dane są zagrożone i nie posiadanie takiego certyfikatu może zniechęcać pewne grupy klientów. Zatem czy jest Ci potrzebny taki certyfikat? Musisz odpowiedzieć sobie sam na to pytanie, jednak uznaliśmy, że uwolnimy naszych klientów od tego problemu i od 2019r. każdy nasz klient będzie otrzymywał do swojego sklepu certyfikat ssl całkowicie za darmo.

Koszty certyfikatu sa różne w zależności od długości klucza kodowania. Klucz kodowania im jest dłuższy tym ewentualnie przechwycone dane są trudniejsze do rozszyfrowania. Można dostać już certyfikaty za kwotę 30zł, jednak mieliśmy wiele sygnałów, ze takie certyfikaty często mają problemy z tzw. zgodnościami z różnymi przeglądarkami i czasami mimo posiadania takiego certyfikatu Twoi klienci mogą zostać powiadomieni o niebezpieczeństwie. Optymalna cena certyfikatu 150-350zł/rok lub 0zł za pierwsze 12mc jeśli zdecydujesz się skorzystać z naszych usług.

Taka branża jest idealna do tego, aby prowadzić prężnie działającego fanpage np. na facebooku.  - dlaczego? ponieważ Twoi klienci to zwykle osoby, które korzystają własnie z takich portali. Dzielą się swoimi opiniami, szukają opinii innych, wstawiają zdjęcia, komentują itp. Nie zastanawiaj się więc i otwórz fanpage i korzystaj ze wszystkich możliwości jakie on daje. Sklepy prestaplay™ posiadają integrację z facebookiem.

W tego typu branży będzie raczej trudno stworzyć społeczność, która docelowo może przynosić jakieś znaczące dochody. Nie można jednak lekceważyć żadnego źródła, które potencjalnie może doprowadzić klientów do Twojego sklepu, dlatego też Sklepy prestaplay™ posiadają integrację z portalami społecznościowymi .

Jest to forma zapłaty za towar/usługę, który przede wszystkim jest bezpieczny dla kupującego, a jego główną zaletą jest to, ze bez względu na bank z jakiego płaci klient, wpłacona kwota jest od razu u Ciebie, a klient otrzymuje potwierdzenie ze sklepu o statusie płatności - zapłacono. Takie rozwiązanie pozwala na szybka realizację zamówień.

Najpierw należy wybrać odpowiedniego usługodawcę. Niestety posiadanie takich płatności generuje pewne koszty, ponieważ za każdą transakcję jest pobierana prowizja. Druga kwestia to ilość dostępnych kanałów płatności u danego usługodawcy. Jeśli taki wybór zostanie dokonany to wystarczy się zarejestrować, a następnie należy kupić bądź pobrać odpowiedni moduł, który pozwoli na integrację sklepu z tymi płatnościami. Sklepy prestaplay™ posiadają w standardzie integrację z takimi płatnościami.

Prowizja może wydawać się w pierwszym momencie niewielka bo średnie oferowane warunki to ok 2-2,5%, ale przy znacznej ilości transakcji pół procenta może już stanowić o dość dużej kwocie. Posiadamy umowę partnerską z jednym z usługodawców, dzięki któremu możemy obniżyć Twoją prowizję to średniego poziomu ok 1,2%.

Dzisiaj reklama w internecie jest coraz trudniejsza, ale to nie znaczy, że nie można jej rozpocząć samodzielnie. Potrzebna do tego niestety jest spora wiedza, ale ona również jest dostępna w internecie. Kampanie społecznościowe, czy prowadzenie fanpage np. na facebooku to idealne narzędzie do prowadzenia prostego marketingu, jednak pozycjonowanie czy kampanie adwords może okazać się zbyt skomplikowana dla przeciętnego użytkownika internetu, ale wszystkiego można się nauczyć, a reklamy adwords posiadają dużą ilość poradników i wyjaśnień. Jeśli zdecydujesz się na taką kampanię to mamy dla Ciebie kupon adwords na start na kwotę 250zł.

Dotarcie bezpośrednie jest bardzo często znacznie bardziej efektywne i stopa zwrotu z reklamy często jest znacznie wyższa, ale z reguły jest ona mocno zawężona, ponieważ lokalny zasięg jest zawsze znacznie mniejszy jak w internecie. Jednak jak prowadzisz jednocześnie sklep stacjonarny podkreślaj za każdym razem, dawaj ulotki czy wizytówki, czy nawet bony rabatowe na zakupy w internecie, aby przyzwyczaić swoich klientów do siebie również w internecie. Może przyjść taki moment, ze nie może do Ciebie dotrzeć Twój klient np. z powodu choroby, a koniecznie potrzebuje artykuł sprzedawany przez Ciebie to zakup w sklepie internetowym będzie dla Niego bardzo wygodną opcją, a Ty nie stracisz swojego stałego klienta.

From reklam jest bardzo dużo i nie sposób wskazać konkretną formę reklamy. Bardzo dużo zależy od rodzaju prowadzonej działalności, sprzedawanych produktów czy grupy docelowej Twoich klientów. Podczas zakładania sklepu internetowego nie można zapomnieć o reklamie, ale nie jest to chwila na rozwiązywanie problemów i poszukiwania skutecznej metody, ponieważ reklamą można się zająć dopiero, gdy cały sklep jest gotowy. Zwykle od pomysłu na otworzenie sklepu do uzupełnienia go produktami mija ok trzech miesięcy, zatem masz jeszcze dużo czasu, aby to przemyśleć. W miedzy czasie będziesz rozmawiał z wieloma osobami, będziesz poznawał nowe zagadnienia i może właśnie wtedy narysuje Ci się pełen obraz marketingu jaki będziesz chciał prowadzić.

Każdy ma szansę na osiągnięcie sukcesu w internecie. Nie zawsze liczy się kwota zainwestowana w pomysł, często sam pomysł jest najważniejszy, ale z doświadczenia możemy Ci zdradzić, że to co decyduje o sukcesie to determinacja, która jest głównym elementem napędowym wielu sukcesów nie tylko w internecie.

Super byłoby, gdyby każdy z nas od razu wiedział jak szybko go osiągnie nawet, gdyby miałby to być odległy termin. Niestety nie ma prostego przepisu na sukces w internecie, natomiast pamiętaj, że w twoim sklepie liczy się to jak przedstawisz swoją ofertę, czy przedstawisz wystarczająco atrakcyjne zdjęcia, czy opisy produktów będą proste, zrozumiałe i wyczerpujące oraz czy obsługa Twoich klientów będzie szybka i rzetelna. Jeśli będziesz traktować swoich klientów tak jak sam chciał byś być potraktowany to masz już solidne fundamenty do tego, aby Twój sukces był największy ze wszystkich jakich dotychczas byłes/aś świadkiem. 

Pracujemy zdalnie już od wielu lat i wypracowaliśmy określone standardy. Potrafimy załatwić wszytskie sprawy związane z realizacją przez email, dzięki temu zyskaliśmy klientów w najdalszych zakątkach świata. Jednak jesteśmy zwolennikami rozmowy telefonicznej przynajmniej na początku, ponieważ wiemy, że wielu naszym klientom łatwiej jest powiedzieć o swoich oczekiwaniach niż o nich pisać. Złap zatem za słuchawkę i zadzwoń i zdecyduj czy jesteśmy w stanie wykonać dla Ciebie usługę, która spełni w 100% Twoje oczekiwania - tel. 52 561 06 71

Na tym etapie wiemy, że nasi klienci mają znacznie więcej pytań niż odpowiedzi, bo wszystko jest nowe i dotychczas niespotykane. Mając to na uwadze wykazujemy się cierpliwością i zrozumieniem i oprócz samych odpowiedzi na zadane pytania staramy się podzielić naszą wiedzą w zakresie tworzenia sklepów internetowych i ewentualnych kroków, które warto wykonać, aby nowo tworzony sklep miał większe szanse na sukces w e-biznesie. 

Będzie nam niezmiernie miło jeśli zdecydujesz się na nasze usługi i będziemy mogli przejść do kolejnego etapu jakim jest ustalanie szczegółów. Z doświadczenia wiemy, że czasami trudno jest opisać swoje oczekiwania i gdzie dotychczas wydawało się, że wizja jest już gotowa zaczynają się pojawiać wątpliwości co do kierunku, w którym chcesz zmierzać. Stąd też nie wymagamy wielu informacji, są pewne kluczowe elementy, które pozwalają nam poznać Twoje oczekiwania i wykonać pierwszy projekt, który będzie zbliżony do tego co sobie wyobrażałeś, a tak trudno było to przedstawić.

Opracowanie projektu jest najważniejszym elementem całego przedsięwzięcia, ponieważ to on ostatecznie decyduje jak będzie wyglądał Twój sklep internetowy. Przygotowujemy zawsze jeden porządny i dopracowany projekt, na który następnie nanosimy zmiany wg. Twoich sugestii. Może uznasz, że to mało? Dlaczego nie trzy lub cztery do wyboru? Jeśli poznamy Twoje oczekiwania to już mniej więcej wiemy czego od nas oczekujesz, dlaczego w takim razie mamy skupiać uwagę na czymś co z góry wiemy, że się Tobie nie spodoba. Jeśli jednak uznasz, że przesłany do Ciebie projekt nie jest tym czego oczekiwałeś to nic straconego, ponieważ nad projektem pracujemy tak długo, aż uzyskamy w 100% zaakceptowany przez Ciebie efekt.

Po otrzymaniu Twojej akceptacji przechodzimy do wdrożenia projektu w oprogramowanie sklepu. Potrzebujemy na to ok 7 dni, ponieważ jest to moment, który wymaga skupienia i dopracowania wszystkich elementów w taki sposób, aby sklep wyglądał tak jak na wcześniej zaakceptowanym projekcie. Musimy sprawdzić poprawność działania na różnych urządzeniach i przeglądarkach, aby wykluczyć ewentualne błędy, które mogły powstać przy wdrożeniu projektu.

Po weryfikacji przez Ciebie wdrożonego już projektu przystępujemy do zamieszczenia sklepu na zarejestrowanym wcześniej adresie internetowym. Teraz musimy przygotować dane administracyjne do gotowego już sklepu i zaraz po wygenerowaniu prześlemy je do Ciebie na email. Razem z danymi administracyjnymi otrzymasz również dane do zalogowania się do nowo utworzonej poczty email z wybranym przez Ciebie wcześniej adresem.

Kiedy zaczynasz stawiać tzw. pierwsze kroki w swoim nowym sklepie zaczynają się pojawiać nowe pytania dotyczące obsługi sklepu. Wiemy jak bardzo na tym etapie jesteśmy potrzebni dlatego też jesteśmy do pełnej Twojej dyspozycji. Może do nas pisać lub dzwonić, a jeśli będziesz chciał/a to możemy umówić się na pełne szkolenie przez telefon, gdzie wspólnie usiądziemy przed panelem administracyjnym Twojego sklepu i omówimy sobie wszystkie niezbędne funkcje. Jeśli po miesiącu, dwóch lub nawet po roku będziesz potrzebował naszego wsparcia cały czas pozostajemy do Twojej dyspozycji.

Sklepy prestaplay™ są stworzone na bazie znanego i niezawodnego oprogramowania prestashop. Wybór jest nieprzypadkowy, ponieważ dzięki pracy setek tysięcy ludzi, którzy tworzą społeczność prestashop sklepy te są przemyślane i posiadają bardzo dużą uniwersalność. Dzięki budowie modułowej można bardzo swobodnie rozbudowywać sklep o niemalże dowolne rozszerzenia. Sklepy prestaplay™ to nasza autorska modyfikacja sklepu prestashop, która w standardzie daje Tobie wiele dodatków i modyfikacji, które są niezbędne do prowadzenia sklepu, a standardowa prestashop ich nie posiada. Dokonaliśmy też wielu zmian po stronie administracyjnej, a to wszystko po to, aby praca ze sklepem była jeszcze łatwiejsza i bardziej przyjemna. W każdej chwili możesz przetestować zarówno stronę administracyjną sklepu jak stronę klienta.

Różnice są zasadnie polegające przede wszystkim na zawartości. Standardowa prestashop wymaga wielu dodatków i modyfikacji, aby stała się profesjonalnym sklepem internetowym, a sklepy prestaplay™ w standardzie posiadają szereg modyfikacji i dodatków, które powodują, że sklep spełnia nawet najwyżej postawione kryteria, a wartość całego przedsięwzięcia jest praktycznie wartością zainstalowanych dodatków i modyfikacji.

Nie przejmuj się tym, ponieważ mamy świadomość, że dla wielu osób nie jest wyzwaniem samo otwarcie biznesu internetowego, a to czy dam sobie radę z obsługa sklepu. Nasze lata doświadczenia spowodowały, ze obecna modyfikacja sklepu pozwala na pracę nawet tym najmniej zaawansowanym użytkownikom. Dodatkowo jesteśmy na każdym etapie do Twojej dyspozycji zarówno przez pocztę emial, czat online czy rozmowę telefoniczną. Nie przejmuj się zatem, ponieważ żadne Twoje pytanie nie pozostanie bez odpowiedzi.

Jeśli miałeś już do czynienia ze sklepem internetowym czy aukcjami allegro to wprowadzanie produktów, kategorii, czy zakładek informacyjnych w przygotowanych przez nas sklepach nie sprawi Ci żadnego kłopotu. Jeśli jednak będziesz miał pytania, bo zrozumiałym jest, ze takie mogą się pojawić przy nowej aplikacji to pozostajemy cały czas do Twojej dyspozycji zarówno przez emial, czat online oraz telefon.

Pracujemy z różnymi projektami od ponad dwunastu lat. Wykonaliśmy w tym czasie kilka tysięcy różnych projektów zarówno sklepów internetowych, stron www, szablonów aukcji, banerów reklamowych itp. To pozwoliło nam na zrozumienie oczekiwań naszych klientów i wykonując projekty zachowujemy najwyższe standardy i utrzymujemy obowiązujące trendy. W każdej chwili możesz zobaczyć jak wyglądają nasze ostatnio oddane prace zaglądając do zakładki z naszym portfolio

Podczas tworzenia każdego z projektów konieczne było również wykonanie loga firmowego, które zawsze w naszej ofercie było standardem. Dzięki temu poznaliśmy jakie loga są najbardziej chwytliwe, co powinny zawierać czy jakiej powinno być wielkości. Tworząc dla Ciebie projekt sklepu internetowego przygotujemy również profesjonalne logo, które będzie mogło znaleźć się w przyszłości na Twoich ulotkach, papierze firmowym czy ulotkach.

Przy realizacji sklepu z naszą firmą nie musisz się martwic o serwer, adres czy pocztę firmową, ponieważ wszystko to zostanie przez nas odpowiednio dobrane, a do tego przez pierwsze 12mc nie będziesz ponosił żadnych kosztów za serwer czy domenę.

Na każdym etapie będziesz mógł się poradzić, zadać pytania i poprosić o wyjaśnienia nawet tych najprostszych zagadnień. Nie ma dla nas śmiesznych, głupich czy niepotrzebnych pytań. Skoro pojawia się pytanie to jednoznacznym dla nas jest, ze musi znaleźć się odpowiedź, a biorąc pod uwagę wiedzę naszego zespoły będziemy w stanie odpowiedzieć Ci praktycznie na każde pytanie na temat tworzenia sklepów internetowych, ich obsługi czy marketingu. Chcesz? - zadzwoń, zapytaj tel. 52 561 06 71

Każdego dnia szukamy nowych rozwiązań, aby tworzone przez nas sklepy spełniały oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów. Obecnie wykonywane przez nas sklepy są owocem ponad dwunastoletniego doświadczenia, zatem naprawdę jest mało rzeczy, które nas mogą zaskoczyć, a jeśli nawet na takie trafimy staramy się natychmiastowo znaleźć odpowiednie rozwiązanie.

Podczas pracy ze sklepem mogą wydarzyć się różne nieoczekiwane problemy. Nie przejmuj się tym, ponieważ tak długo jak korzystasz z naszych usług hostingowych tak długo będziesz miał zapewnione pełne wsparcie techniczne. Jeśli konieczne będzie przywrócenie sklepu do wcześniejszego stanu w każdej chwili możemy skorzystać z regularnie wykonywanych kopii bezpieczeństwa, które wgramy za Ciebie.



Przewiń do góry