Realizacja do 30 dni

Twój czas jest dla nas cenny, dlatego staramy się ograniczyć czas realizacji do bezwzględnego minimum. Jednak musisz mieć świadomość, ąle dobry projekt wymaga odpowiedniej ilości czasu. To właśnie część projektowa wpływa na czas realizacji. Jeśli trafimy w Twoje oczekiwania z pierwszym projektem to sklep możesz mieć nawet w 10 dni. Po akceptacji projektu wystarcza nam ok 7 dni na przerobienie go na Twój nowy sklep internetowy.

Darmowa poczta elektroniczna

Od teraz będziesz mógł wysyłać meile do klientów za pośrednictwem firmowej poczty elektronicznej. Możemy utworzyć dla Ciebie dowolny adres meilowy w Twojej domenie. Może to być biuro@twojadomena.pl, ale możesz też przydzielić pocztę pracownikom gdzie każdy z nich może mieć swój indywidualny adres meilowy np. adam.kowalski@twojadomena.pl. Zacznij biznes od profesjonalnej komunikacji.

Sklep wielojęzyczny

Jeśli szukasz klientów również za granicą Polski możemy przygotować dodatkowe wersje językowe w Twoim sklepie. Sklep wielojęzyczny to idealna alternatywa dla Tworzenia wielu serwisów zamieszczanych pod różnymi rozszerzeniami. np. domena.pl, domena.de, domena.gb itd. To rozwiązanie pozwala zarządzać wszystkimi produktami i zamówieniami w jednym miejscu, a dodatkowe opcje językowe pozwolą na nadanie odpowiedniego tłumaczenia każdemu dodanemu produk

Opinie o produkcie

Czasami, aby zdobyć zaufanie nowych klientów i motywację do dokonania zakupu właśnie w Twoim sklepie potrzebne jest uzyskanie informacji na temat wystawionych w sklepie produktów lub jakości obsługi. To rozwiązanie pozwoli na dodawanie przez ciebie zdefiniowanych opcji opinii np. jakość produktu, szybkość realizacji zamówienia czy jakość obsługi, ale również na dodanie kliku zdań od siebie. Takie opnie na pewno ułatwią Twoim klientom dokonanie wł

Grafika certyfikowana

Każdy przygotowywany projekt wymaga wielu elementów graficznych. Nie wyobrażamy sobie, aby nasze działania miały przysporzyć Tobie jakichkolwiek kłopotów, dlatego też każde zdjęcie i każda grafika jest nabywana przez nas tylko w największych i najlepszych bankach zdjęć. To powoduje, że możesz być spokojny o ewentualne roszczenia związane z naruszeniem praw autorskich.

Mobilna wersja strony (RWD)

Wersja mobilna ma tyle samo zwolenników co przeciwników. Jednak nie można pominąć faktu, że coraz więcej osób korzysta ze sklepów na swoich smartphonach czy tabletach. Dzięki takiej wersji serwisu praca z nim na takich urządzeniach jest o wiele łatwiejsza i szybsza. RWD - Responsive Web Design co w wolnym tłumaczeniu oznacz dopasowujący sie wygląd strony. Zatem strona na komputerze, laptopie, smartphonie czy tablecie będzie wyglądała nieco inacze

Filtrowanie produktów

W przypadku dużej ilości produktów w danej kategorii można zastosować filtrowanie po określonych cechach lub atrybutach. Zatem klient zaznaczając daną opcje np. rozmiar XL, czy napięcie 230v, czy kolor: czerwony w szybki sposób odrzuci produkty, które go nie interesują. To rozwiązanie zniweluje irytację klienta, który po kilku minutach wertowania kategorii nie natrafia na właściwy produkt, chociaż znajdował sie on w Twojej ofercie. Filtrowanie to

Porównywarka produktów

Wbudowana porównywarka produktów pozwala na porównanie kilku produktów o zbliżonych parametrach na podstawie dodanych przez Ciebie cech. Na tej podstawie klient będzie mógł dokonać bardziej trafnej oceny i co dla Ciebie, i dla tego klienta najważniejsze - większe zadowolenie z dokonanego wyboru.

Cechy produktów

Jeśli masz wiele produktów, które są do siebie zbliżone, ale posiadają niewielkie różnice możesz nadać im różne cechy. Takie cechy mogą być następujące: np. w odzieży: rodzaj materiału, w elektronice: napięcie znamionowe, w budownictwie: czas schnięcia, w sporcie ekstremalnym: wytrzymałość itd. Takie cechy pozwolą klientowi wybrać odpowiedni dla siebie produkt z pośród różnych zbliżonych do siebie. Bardzo często samo zdjęcie nie oddaje jego stanu

Atrybuty produktów

W zależności od branży są takie produkty, które wymagają wybrania odpowiednich parametrów. W przypadku sklepu odzieżowego lub obuwniczego na pewno będą potrzebne rozmiary czy wybór koloru. W sklepach technicznych wybór całkiem innych parametrów, ale bez względu na branże jeśli uznasz, że Twój produkt wymaga takiego właśnie wyboru to opcja dodawania atrybutów będzie tym co ułatwi Tobie prace, a klientom wybranie odpowiednich dla siebie opcji daneg
1 do 10 z 33 [1 strona]