SKLEP INTERNETOWY PRESTAPLAY

3 300,00 zł -800,00 zł Super cena!

2 500,00 zł

Wykonujemy SKLEPY INTERNETOWE PRESTASHOP, a nasza autorska modyfikacja zyskała nazwę prestaplay.

Czym są sklepy prestaplay? To przede wszystkim modyfikacje i ułatwienia, które zostały przez nas opracowane na podstawie ponad 10-cio letniego doświadczenia, ale co najważniejsze w oparciu o sugestie i opinie naszych klientów.

Najważniejszą cechą sklepów prestaplay to przyjazny panel administracyjny i łatwość obsługi. Wiele niepotrzebnych funkcji zostało wyłączonych, dzięki czemu uzyskaliśmy jeszcze większą wydajność. Wyposażyliśmy nasze sklepy internetowe w wiele bardzo ważnych i przydatnych funkcji, dzięki czemu praca z nimi staje się jeszcze bardziej przyjemna i wygodna.

Każdy wykonywany przez nas SKLEP INTERNETOWY PRESTASHOP otrzymuje indywidualnie przygotowaną szatę graficzną. Dzięki temu jest wyjątkowy i nie powtarzalny.

Do jednych z najciekawszych funkcji tworzonych przez nas sklepów internetowych można uznać integracje z portalem allegro, integrację z niektórymi kurierami, ale również integrację z programem księgowo magazynowym iFirma. Są to oczywiście tylko niektóre funkcje, które występują w naszych realizacjach. TWORZENIE SKLEPÓW INTERNETOWYCH to złożony proces, który nie jednokrotnie wybiega poza ramy standardowych sklepów. My jednak staraliśmy się, aby już w standardzie, bez dodatkowych opłat miał wszystko czego potrzebuje profesjonalny i nowoczesny sklep internetowy.

Poniżej znajdziesz opis podstawowej grupy udogodnień, ale i tak to nie jest wszystko co spotyka się w sklepach prestaplay.

Integracja z allegro
Dzięki tej integracji w szybki sposób będziesz mógł przygotować aukcje z istniejących już produktów w sklepie. Wystarczy, że klikniesz "wystaw na allegro" a cały opis przedmiotu, jego zdjęcia, cena itp. zostaną pobrane do opisu przygotowywanej aukcji. Wystarczy tylko wybrać kategorię allegro, w której ma być wystawiony przedmiot i czas trwania aukcji. Po kliknięciu wystaw, w ciągu kilku minut na Twoim koncie allegro pojawi się już nowa aukcja..
Integracja z ceneo
Marketing ma wiele "twarzy", a jedną z nich są właśnie porównywarki cenowe. Pozwalają one pozyskać nowych klientów z serwisów, w których kupujący szukają najkorzystniejszej oferty dla wybranego produktu. Jeśli sprzedawane w Twoim sklepie produkty będą atrakcyjne cenowo i stworzą w wielu płaszczyznach najkorzystniejsza ofertę to możesz mieć pewność, że taka integracja przyniesie Tobie wiele zrealizowanych zamówień w Twoim sklepie.
Integracja z płatnościami
Płatności elektroniczne to dzisiaj podstawa zaufania. Sklep wyposażony w taką integracje będzie na pewno wyżej oceniany przez potencjalnych odbiorców. Największą zaleta tego rozwiązania jest bezpieczeństwo transakcji. Nie obejdzie się jednak bez prowizji, ale dzięki naszej ścisłej współpracy z największym obecnie pośrednikiem jakim jest tpay.com możemy obniżyć Twoją prowizję do poziomu 1.6% co w skali wszystkich transakcji może przynieść ogromne oszczędności.
Integracja z kurierami
Sprzedaż internetowa nie obejdzie sie bez sprawnych wysyłek. Kiedy przygotowywanie paczek zabiera Ci coraz więcej czasu na przeciw wychodzi integracja z wybranym kurierem. Taka integracja ułatwi ten etap sprzedaży. Przygotowanie wszystkich formalności i wezwanie kuriera po przygotowane przez Ciebie paczki zajmuje dosłonie kilka sekund. Dzisiaj już część takich integracji jest przygotowana przez samych usługodawców, a korzystanie z nich jest bezpłatne.
Integracja z paczkomatami
Paczkomaty to wygodny i świetny sposób na dostarczanie mniejszych paczek. Ten wynalazek 21 wieku świetnie się przyjął, a klienci coraz często wykorzystują właśnie ten sposób dostawy. Jest on szybki i stosunkowo tani, ale przede wszystkim bardzo wygodny zarówno dla ciebie i klienta. Integracja z tym sposobem dostawy pozwala Twojemu klientowi wybrać podczas dokonywania zamówienia najwygodniejsze dla siebie miejsce odbioru zamówionego w Twoim sklepie przedmiotu.
Narzędzia SEO
Podstawa do wysokich pozycji w rankingach wyszukiwania jest przygotowanie serwisu pod kątem SEO. Prawdopodobnie na początku będzie Ci trudno zrozumieć czym jest SEO, ale bez tego dzisiaj żaden sklep nie ma zbyt wielkich szans na uzyskanie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania.Generalnie z tego narzędzia będą głównie korzystać osoby/firmy, które zajmują się pozycjonowaniem sklepu. Zatem najważniejsze dla Ciebie jest tylko to, że Twój sklep ma takie możliwości.
Integracja z Google analitics
Analizowanie ruchu w swoim serwisie i badanie tendencji klientów, źródeł wejść i słów po których wyszukano sklep i wielu innych parametrów pozwala na prowadzenie odpowiednich kampanii reklamowych. Obecnie ta aplikacja jest praktycznie głównym narzędziem do tego typu analiz. Integracja z tym systemem pozwoli Tobie kontrolować codzienne odwiedziny w Twoim sklepie, ustalać odpowiednie cele i korzystać z ogromnej bazy bardzo ważnych danych do celów sprzedażowych.
Integracja z Google Adwords
Google Adwords to podstawa skutecznego i szybkiego pozyskiwania klientów w swoim serwisie. Odpowiednio przygotowana kampania potrafi przynieść zaskakujące skutki. Tzw. linki sponsorowane to sposób na natychmiastowe wspięcie się na wyżyny wyników wyszukiwania. Dzięki temu nowo powstały serwis może znaleźć sie praktycznie natychmiast na pierwszych pozycjach w wyszukiwarce Google.Dodatkowo na start otrzymasz od nas ekupon w wysokości 250 pln na pierwszą kampanię.
Integracja z Facebook itp.
Portale społecznościowe takie jak Facebook, Twitter, google+, instagram i wiele innych to wspaniałe miejsce, by budując nową społeczność pozyskiwać klientów w swoim sklepie internetowym. Integracja z portalami społecznościowymi ułatwia klientom poruszanie się między portalami, a Twoim sklepem internetowym. Pozwala klientom zdobyć więcej informacji oraz uzyskać bezpośredni kontakt z Tobą. Prowadzenie profilu na portalu daje Tobie dużo możliwości do zachęcenia potencjalnych klientów do zakupów w Twoim sklepie internetowych na przykład bony, czy kupony rabatowe, konkursy itp.
Integracja z iFirma
W ostatnim czasie powstało dużo dobrych narzędzi księgowo-magazynowych. Jednym z nich jest właśnie iFirma. Integracja z tym systemem pozwala na swobodny przepływ danych miedzy sklepem, a programem iFirma. Powoduje to, żę wystawianie dokumentów sprzedażowych jest łatwe i nie wymaga poświęcania dodatkowego czasu na żmudne przepisywanie danych. Oczywiście to nie jedyna taka aplikacja, ale ze względu na jej dobre opinie taka integracja jest u nas w standardzie.
Integracja z hurtowniami
"Dropshoping" to coraz bardziej popularna forma prowadzenia biznesu. Nie wymaga od Ciebie utrzymywania stanów magazynowych bo wystarczy, że sprzedawane przez Ciebie produkty ma hurtownia z która współpracujesz. Dostarczy Ci ona plik XML, w którym są opisy produktów, ich zdjęcia itp.,a odpowiednia aplikacja codziennie będzie aktualizować informacje i stany magazynowe. Taka integracja to dość złożony proces i nie jest ona w standardzie - koszt ok.300-500 zł.
Darmowy adres www
Każdy wykonywany przez nas sklep otrzymuje za darmo adres internetowy. Adres WWW (domena) i serwer to dwa niezbędne elementy do tego, aby Twój serwis był widoczny w Internecie. Po upływie 12 mc jednak trzeba przedłużyć korzystanie z tego adresu, a ceny za ich przedłużenie są różne w zależności od rozszerzenia. Domeny z końcówką .pl to koszt 90 zł/rok i można uznać, że wszystkie pozostałe rozszerzenia domen takie jak com, com.pl, eu, net, to kwota poniżej w/w ceny.
Darmowy serwer
Tak samo jak w przypadku domeny, otrzymasz od nas za darmo niezbędne konto hostingowe bez, którego Twój serwis nie mógł by działać. Korzystając z naszych usług masz zapewnione darmowe wsparcie techniczne w przypadku jakichkolwiek problemów i to przez cały czas trwania usługi. Po upływie 12 mc możesz dalej korzystać z naszych usług, a koszt takiej usługi to 200 zł/rok. Bardzo istotne jest, że takie konto hostingowe nie posiada ograniczeń transferowych.
Pełne wsparcie techniczne
Na samym początku korzystania z nowej dla Ciebie aplikacji będziesz miał wiele pytań i wątpliwości, a my jesteśmy po to, abyś miał ich jak najmniej. Wspieramy Cię przy wystawianiu pierwszych produktów czy kategorii, pomagamy zintegrować sklep np. z płatnościami elektronicznymi, czy kurierami. Po prostu nie musisz sie bać, że po otrzymaniu gotowego serwisu zostaniesz sam. Dla nas Twój sukces jest naszym sukcesem, dlatego robimy wszystko, aby był on w Twoim zasięgu.
Zarządzanie treścią
Każdy produkt, każda kategoria, czy zakładka informacyjna wymaga czasami modyfikacji lub po prostu dodania nowej pozycji. Panel administracyjny został przez nas przygotowany w taki sposób, aby nawet osobie mającej problemy z zagadnieniami informatyki nie sprawiało to problemów przy zarządzaniu zawartością serwisu.
Zakupy bez rejestracji
Dzisiaj klienci są coraz bardziej wygodni i nie chce im się podawać danych, a już w ogóle rejestrować kont, z których w przyszłości mogą nie skorzystać. Na przeciw wychodzi opcja zakupów w Twoim sklepie bez konieczności rejestracji konta. Klient podaje tylko adres, na który ma być wysłany zamówiony produkt. Dzięki temu masz zdecydowanie większe szanse na to, że koszyki w Twoim sklepie nie będą porzucane przez tych, którzy takiej rejestracji nie chcą dokonywać.
Zakupy na jednej stronie
Kolejnym udogodnieniem jest realizacja zamówienia na jednostronicowym wyraźnym formularzu zamówienia, w którym klient niczym nie zostaje zaskoczony w kolejnych krokach. Podaje adres i swoje dane, wybiera sposób dostawy, a następnie sposób płatności, po czym wystarczy, że kliknie potwierdzenie zamówienia. Takie rozwiązanie to kolejny element, który zmniejsza ryzyko porzucenia dodanych wcześniej do koszyka produktów.
Stany magazynowe
Oferowany przez nas sklep jest wyposażony w wiele elementów, które oprócz samej sprzedaży pozwalają na zarządzanie Twoimi produktami. Możesz swobodnie określać ilości dostępnych produktów, zarówno dla pojedynczych szt. jak również dla tych, które posiadają np. różne rozmiary, czy kolory. Stany magazynowe pozwolą Ci unikać sytuacji, w której okazuje sie, że zamówiony przez klienta produkt niestety nie istnieje juz w Twoim magazynie.
Podgląd zamówień (popup)
Przy dużej ilości zamówień nie musisz tracić czasu, aby odwiedzać osobno każde z nich. Wystarczy, że na nie najedziesz kursorem, a pojawi sie automatyczny podgląd tego zamówienia. To rozwiązanie przyspieszy prace związane z przygotowaniem wysyłek dla nowo złożonych zamówień. Nie tylko w trakcie nowych,ale również w przypadku juz zrealizowanych zamówień, kiedy będziesz szukał w ich historii czegoś istotnego. To narzędzie pomoże Ci szybciej znaleźć informacje.
Powiadomienia meilowe
Powiadomienia meilem to podstawa szybkiej wymiany informacji miedzy Tobą a klientem. Po dokonaniu zakupu, klient automatycznie otrzymuje wiadomość o dokonanym zamówieniu, otrzymuje dane do przelewu lub potwierdzenie o przyjęciu płatności elektronicznej. Oczywiście w tym samym momencie Ty również otrzymasz powiadomienie o nowym zamówieniu w sklepie lub statusie dokonanej przez klienta transakcji.
Śledzenie przesyłek
Każde finalizowane zamówienie wywołuje po stronie klienta wiele emocji. Każdy chciałby otrzymać przesyłkę najlepiej tego samego dnia. Jednak nie ma nic gorszego jak niewiedza co dzieje się z jego zamówionym produktem. Dlatego też to rozwiązanie pozwala na komfort klientów, którzy otrzymają od Ciebie automatycznego meila z linkiem do śledzenia swojej przesyłki.
Bony rabatowe
W liczącym się sklepie nie może obejść się bez funkcji, która pozwoli zachęcić klientów podczas tworzonych kampanii reklamowych. Wystarczy że dodasz nowy kod rabatowy, nadasz mu odpowiednie parametry np. darmowa dostawa, czy rabat 10%, a każdy kto z niego skorzysta automatycznie podczas zakupów otrzyma zaplanowaną przez Ciebie gratyfikację.
Programy partnerskie
Coraz bardziej popularne są programy partnerskie, które w prosty sposób przywiązują klientów do danego serwisu. Wystarczy, że ustalisz wartość za każdą wydaną złotówkę w Twoim sklepie, a klienci podczas zakupów będą zbierali punkty, które można zamienić na realne zniżki w przyszłych zakupach.
Atrybuty produktów
W zależności od branży są takie produkty, które wymagają wybrania odpowiednich parametrów. W przypadku sklepu odzieżowego lub obuwniczego na pewno będą potrzebne rozmiary czy wybór koloru. W sklepach technicznych wybór całkiem innych parametrów, ale bez względu na branże jeśli uznasz, że Twój produkt wymaga takiego właśnie wyboru to opcja dodawania atrybutów będzie tym co ułatwi Tobie prace, a klientom wybranie odpowiednich dla siebie opcji danego produktu.
Cechy produktów
Jeśli masz wiele produktów, które są do siebie zbliżone, ale posiadają niewielkie różnice możesz nadać im różne cechy. Cechy mogą być następujące: np. w odzieży: rodzaj materiału, w elektronice: napięcie, w budownictwie: czas schnięcia, w sporcie: wytrzymałość itd. Takie cechy pozwolą klientowi wybrać odpowiedni dla siebie produkt. Bardzo często samo zdjęcie nie oddaje jego stanu faktycznego, ale dzięki cechom będziesz mógł praktycznie w 100% określić jego właściwości.
Porównywarka produktów
Wbudowana porównywarka produktów pozwala na porównanie kilku wybranych produktów o zbliżonych parametrach na podstawie dodanych przez Ciebie cech. Na tej podstawie klient będzie mógł dokonać bardziej trafnej oceny funkcji, ceny itp. Dzięki temu zakup w twoim sklepie internetowym będzie przemyślany a zakupiony produkt w 100% zadowalać będzie Twojego klienta.  Pamiętaj zadowolenie klienta to powrót do Twojego sklepu przy kolejnych zakupach i polecanie go innym.
Filtrowanie produktów
W przypadku dużej ilości produktów w danej kategorii można zastosować filtrowanie po określonych cechach lub atrybutach. Zatem klient zaznaczając daną opcje np. rozmiar XL, w szybki sposób odrzuci produkty, które go nie interesują. To rozwiązanie pozwoli Twojemu klientowi szybko, czyli bez zbednego przeszukiwania wielu stron znaleść to czego szuka. Filtrowanie to sposób na zatrzymanie konkretnych klientów, których bez takiej opcji mógłbyś bezpowrotnie stracić.
Mobilna wersja strony (RWD)
Wersja mobilna ma tyle samo zwolenników co przeciwników. Jednak nie można pominąć faktu, że coraz więcej osób korzysta ze sklepów na swoich smartphonach czy tabletach. Dzięki takiej wersji serwisu praca z nim jest o wiele łatwiejsza i szybsza. RWD - Responsive Web Design co w wolnym tłumaczeniu oznacza dopasowujący sie wygląd strony. Zatem strona na komputerze, smartphonie czy tablecie będzie wyglądała nieco inaczej po to, aby ułatwić poruszanie sie po Twoim serwisie.





Opinie

Marek L. 

Sklep wykonany bardzo szybko. Wygląd sklepu dopracowany, ale przede wszystkim pomoc ze strony sprzedającego jest cały czas dostępna.

Mateusz R. 

Bardzo dobre wsparcie. Na początku planowałem nieco inaczej swój sklep, ale Panowie doradzili mi, aby iść w nieco innym kierunku i był to strzał w dziesiątkę. Sklep działa już od dłuższego czasu i mam coraz więcej klientów :) - POLECAM

Tomasz Z. 

Sklep wykonany bardzo szybko i fachowo. Projekt spełnił moje oczekiwania i jeśli w przyszłości miałbym tworzyć nowy sklep prawdopodobnie ponownie skorzystał bym z ich usług. Polecam

Julia G. 

Sklep wykonali dla mnie bardzo ładny. Podoba się mi i moim klientkom. Bardzo dobry kontakt. Polecam.

Anna W. 

Bardzo dobry kontakt, rozumieli moje potrzeby, a sklep wykonany bardzo profesjonalnie

Marcin W. 

Zastanawiałem się między shoperem i prestaplay, ale te sklepy są zdecydowanie lepsze. po pierwsze mają indywidualnie zaprojektowaną stronę i posiadają wiele ciekawych funkcji i rozwiazań w porównaniu do shopera.

Zuzanna K. 

Sklep wyszedł świetnie, grafika rewelacyjna i duża funkcjonalność sklepu a to bardzo ważne.

Mateusz J. 

Projekt spełnił moje oczekiwania. Dobry kontakt z obsługą. Rozumieli moje potrzeby. Jakość wysoka względem poniesionych kosztów.

Jakub E. 

Sklep wykonany jest bardzo schludnie, wszystkie elementy dopracowane, wykonanie projektu trwało dość długa, ale to chyba trochę z mojej winy ;)

Tadeusz R. 

Sklep bardzo dobrze i szybko wykonany - polecam

Marianna T. 

Z cała pewnością mogę polecić firmę neilo jako wykonawcę sklepu internetowego, ponieważ jej pracownicy są bardzo elastyczni i nie istnieje dla nich stwierdzenie, że czegoś nie da się wykonać. Potrzebowałam niestandardowego podejścia i takie otrzymałam i mimo iż sklep kosztował zdecydowanie więcej niż wyjściowa cena to były to jedne z najlepiej wydanych pieniędzy. Dla wszystkich tych, którzy się wahają polecam sklep prestaplay.

Robert K. 

Czekałem dosyć długo na ostateczną realizację projektu. Kontakt z obsługą dobry. Ostatecznie jestem zadowolony.

Joanna B. 

firma warta uwagi. Wykonuje różnorodne zlecenia dotyczące sklepów internetowych, co pozwala zaoszczędzc na czasie.
Osobiście polecam.

Bartek L. 

Jestem właścicielem kilku sklepów internetowych wykonanych w większości przez jedną firmę. Na grafików z neilo trafiłem przez przypadek z polecenia jednego ze współpracowników i żałuje, że nie trafiłem na nich wcześniej. Fachowo, szybko i przyjemnie.

Mateusz P. 

Sklep jest w porządku, nie mam zastrzeżeń, ale spodobał mi się dopiero trzeci projekt. - polecam

Adrian D. 

Zdecydowałem się na sklep prestaplay ponieważ mój obecny sklep był mocno przestarzały. Od momentu kiedy posiadam ten sklep zauważyłem znacznie mniejsze porzucanie koszyków, a pozycje w google dość znacznie podskoczyły. Na podstawie mojego sklepu mogę powiedzieć, że bylo warto :)

Roman R. 

Szybkie wykonanie, dobry kontakt, cena w stosunku do jakości wykonania też odpowiednia. Polecam.

Magda S. 

Projekt dobry, funkcje sklepu dobrze dobrane, jestem zadowolona

Radosław S. 

Cała transakcja przebiegła pomyślnie. Grafika zrobiona wg. mojego życzenia - polecam

Tomek P. 

Projekt i kontakt ok. Daje zasłużone same piątki - moim zdaniem firma godna polecenia

Krzysztof T. 

Obecnie nie mam żadnych zastrzeżeń, ostatecznie wszystko jest po mojej myśli. Sklep zgodny ze specyfikacją. Nie było żadnych ukrytych dodatkowych kosztów. Mogę śmiało polecić te firmę!!!

Mariusz K. 

Na początku szukałem firmy z warszawy bo wydawało mi się, że bez kontaktu osobistego nie można zrealizować porządnego sklepu. Okazało się jednak, że Ci ludzie mają spore doświadczenie w prowadzeniu takich spraw na odległość, ponieważ wszystko zostało załatwione tak jak trzeba i to bez długich rozmów przez telefon. Polecam ich bo naprawdę są obeznani w temacie.

Marcin F. 

Nie ma zastrzeżeń. POLECAM!!!

Kasia B. 

Sklep bardzo dobry, do dziś nie poznana jeszcze spora ilość funkcji, obsługa bardzo prosta. Projekt wykonany na wysokim poziomie i w rozsądnym czasie. Kontakt również bez zastrzeżeń. Polecam wszystkim :)

Natalia O. 

Mimo trudności w zrozumieniu moich potrzeb, ostatecznie wszystko wygląda bardzo ładnie.

Paweł N. 

Grafika przygotowana zgodnie z moimi oczekiwaniami, funkcje sklepu wszystkie, których oczekiwałem, więc mogę śmiało polecić innym niezdecydowanym.

Wiktor W. 

Faktycznie maksimum mozliwości. Zwykle korzystam z wielu bajerów, ale jak na razie nie udało mi się jeszcze poznać wszystkich możliwości. Wygląd sklepu przygotowany tak jak sobie to wyobrażałem, więc pełen pozytyw!!!

Paweł P. 

Jestem MEGA zadowolony, bo długo szukałem firmy, która wykona dla mnie serwis, który będzie spełniał moje oczekiwania. Nie łatwo było mi zaufać, bo wcześniejsza firma mnie oszukała. Wszystko poszło sprawnie, a sklep działa rewelacyjnie. Śmiało mogę polecić firmę neilo.

Kasia G. 

Transakcja i całe przedsięwzięcie przebiegła pomyślnie. Sklep warty swoich pieniędzy. Mogę śmiało polecić prestaplay.

Tadeusz G. 

Bardzo fajni ludzie, którzy mimo moich obaw, że nie dam rady osobiście przekazać wszystkiego tego co oczekuje od sklepu, to panowie wykazali się naprawdę dużą kreatywnością. Polecam bo to fachowcy.

Jan K. 

Wszystko ok.

Ola G. 


Początkowo obawiałam się wpłacić pieniądze bo to była druga firma, która wykonywała dla mnie sklep, a niestety ta pierwsza firma nie wywiązała się ze swojej pracy i ani zaliczki, ani sklepu, ale co do tej transakcji nie mam żadnych zastrzeżeń, wszystko szło wg wczesniej ustalonych terminów, praca wykonywana bardzo starannie, a na koniec pomogli mi przy stawianiu pierwszych kroków w gotowym już sklepie. Dla tych, którym brakuje zaufania mogę już teraz śmiało powiedzieć, ze jest to całkiem niepotrzebne. P_O_L_E_C_A_M !

Napisz opinię